Reisroute - Reisverslag uit Goes, Nederland van Cynthia Dreesman - WaarBenJij.nu Reisroute - Reisverslag uit Goes, Nederland van Cynthia Dreesman - WaarBenJij.nu

Reisroute

Door: Cynthia

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

17 Juli 2016 | Nederland, Goes

Voor vertrek hebben we met zijn 4en een planning gemaakt van onze reis. We hebben een reisroute uitgestippeld met de plaatsjes waar we allemaal heen willen.

Noord Vietnam:
We landen in Hanoi, dit ligt in het noorden van Vietnam. Hier zullen we 1 nacht verblijven. Vervolgens gaan we verder naar het noorden naar het gebergte Sapa toe. Hier verblijven we 3 dagen en 2 nachten. Hierna gaan we weer terug naar Hanoi toe om wat rust te pakken. Na Hanoi gaan we naar Halong Bay. Hier blijven we 2 dagen en 1 nacht. Na Halong Bay gaan we weer terug naar Hanoi om Hanoi zelf te bezichtigen.

Midden Vietnam:
Na Hanoi gaan we voor 1 à 2 dagen naar Tue. Na Tue gaan we 3 dagen naar de kleermakersstad Hoi An toe. Eventueel gaan we nog naar het stadje Ninh Bing toe.

Zuid Vietnam:
In het zuiden van Vietnam gaan we eerst naar Nha Trang. Hier verblijven we minimaal 4 dagen. Na dit plaatsje gaan we naar Phan Thiet waar de familie van Vincent woont. Hier in de buurt ligt Mui Ne wat bestaat uit onder andere zandduinen en waar we kunnen watersporten. Phu Quoc is een klein eilandje in het zuiden van Vietnam. Hier zullen we een aantal dagen in een resort verblijven. Na ons bezoek aan Phu Quoc zullen we naar ons laatste bestemming Ho Chi Minh vertrekken.

Dit is een grove planning van de reis. Het kan zo zijn dat we bij een plaats wat korter of juist wat langer verblijven dan hierboven beschreven.

• 18 Juli 2016 - 12:14

Linda :

Wat een goed idee Cynthia!
    Zo kunnen de thuisblijvers ook een beetje meegenieten van wat jullie allemaal gaan meemaken .
    Ga ervan genieten lieve mensen!
    Het zal een hele mooie reis worden om nooit meer te vergeten !

• 18 Juli 2016 - 18:11

Rolf:

Lieve dochter,
    Maak er een mooie vakantie van met je mannetje en je vrienden!
    Geniet ervan, en pas goed op elkaar.

De groetjes aan al jullie familie daar in Vietnam.
    Papa en mama.