Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Goes, Nederland van Cynthia Dreesman - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Goes, Nederland van Cynthia Dreesman - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Cynthia

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

17 Juli 2016 | Nederland, Goes

Morgen is het dan zo ver! Na vele voorbereidingen en na lang te hebben uitgekeken naar deze reis, vertrekken we morgen dan eindelijk naar Vietnam. Mijn backpack en handbagage zijn ingepakt en ik heb vandaag de allerlaatste voorbereidingen getroffen. Morgen vertrekken we op tijd naar Schiphol toe, zodat we ruim op tijd aanwezig zullen zijn.

Om 16:45 uur is het 'boarding time' en onze vlucht vertrekt om 18:15 vanaf Schiphol naar Doha (Quatar) toe. Deze vlucht zal 6 uur en 5 minuten duren en om 01:20 komen we aan in Doha. In Doha hebben we een overstaptijd van 50 minuten. Om 02:10 uur vliegen we vanaf Doha verder naar Hanoi. Dit is een vlucht van 8 uur en 45 minuten en om 16:20 zullen we landen in Hanoi.

Voor vertrek hebben we een route uitgestippeld met de plaatsen waar we heen willen. Deze route is in mijn volgende blog te lezen.



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cynthia

Lieve vrienden en familie, Aan de hand van deze reisblog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn backpackavonturen in Vietnam. Ik hoop dat jullie allemaal meelezen!

Actief sinds 05 Nov. 2017
Verslag gelezen: 50
Totaal aantal bezoekers 2633

Voorgaande reizen:

05 November 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

18 Juli 2016 - 15 Augustus 2016

Vietnam

Landen bezocht: