Nha Trang - Diamond bay resort - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Cynthia Dreesman - WaarBenJij.nu Nha Trang - Diamond bay resort - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Cynthia Dreesman - WaarBenJij.nu

Nha Trang - Diamond bay resort

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

28 Juli 2016 | Vietnam, Nha Trang

We wisselen het schrijven van de blog een beetje af want heee genieten is ook belangrijk.

Aankomst nha trang:
Na ongeveer 10 uur in de slaaptrein gezeten te hebben kwamen we aan op het station in Nha Trang. We gingen naar het Diamond resort maar wisten totaal niet wat we moesten verwachten. Ja dat het luxe was wisten we, maar toen we daar aan kwamen wisten we niet wat ons overkwam. Zo luxe hadden we niet verwacht en dat was nog maar de lobby. Daar stonden we dan met onze backpack... Wat een backpackers zijn we ook haha. De backpacks werden meteen in de buggy gezet. We kregen de kamers toegewezen en mochten instappen in de "buggy". We werden naar onze kamers gebracht en toen we dat zagen hadden we echt zoiets van wauw gebeurd dit echt!? We hadden een jacuzzi en een SUPER lekker bed. Die dag erna hebben we eerst lekker ontbeten ook dat was inbegrepen. Super uitgebreid en luxe ontbijt. Precies wat we nodig hadden. Daarna kwam de manager met ons thee drinken. Dat is een vriend van Bao zijn vader. Daarna zijn de mannen gaan sporten want er zat ook een fitnesszaal bij. (Ik snap niet dat je er zin in hebt in die hitte maargoed). Cyn en ik zijn lekker naar het zwembad gegaan en we hebben heerlijk gerelaxt en veel gezwommen. Daarna kwamen de mannen ook. Die avond ging de telefoon, het was de manager. Ik neem jullie vanavond mee uiteten zei hij. Nou onze dag kon niet meer stuk. We hebben eerst een rondleiding gehad door het resort. Het resort was 280 vierkante kilometer. Niet normaal hoe groot. Daarna gingen we aan het strand zitten. Het was versierd met lampionnetjes en op de achtergrond live muziek. Ze bespeelde allemaal hele aparte instrumenten. Het was een super gezellige sfeer. We kregen super lekker en luxe te eten. Salades, vlees, oesters, en andere soort vis, echt van alles. Ohja en niet te vergeten een fles whiskey. Daarna nog een heerlijk dessert. De manager had gevraagd of we naar het modderbad wilde die dag erna. Daar zeggen we geen nee tegen natuurlijk. Jaja ook de mannen gingen mee haha. Er was een busje geregeld voor ons wat er vanaf de buitenkant heel normaal uit zag. We gingen zitten en dachten wat is dit nou weer. De binnenkant was zo'n beetje hetzelfde als een limousine. Er zat zelfs een tv in. Vin zei waar is dit knopje voor? Ineens ging er een scherm naar beneden en zagen we de chauffeur zitten haha. Echt bizar. Toen we aankwamen was het een soort park waar je echt allemaal verschillende baden had. Wij zijn in het gezamenlijke modderbad geweest.. Ja het was gieren haha. Daarna moesten we de manager opzoeken van het park want die had een lunch voor ons geregeld op vraag van de manager van het diamond resort. We mochten alles kiezen wat we wilden! We hebben ook daar weer heerlijk gegeten. Daarna weer terug naar het resort en hebben we lekker nog even bij t zwembad gechillt. Daarna uitgecheckt en tot onze verbazing hoefde we helemaal niets te betalen. We hebben echt alles gratis gekregen. 2 nachten wat normaal 400 euro p.p zou zijn en dan alleen nog maar de kamer. Om 19:00 stond de taxi voor ons klaar om ons naar het volgende verblijf te brengen. Na heerlijk relaxt te hebben en genoten van de enorme luxe, op naar het volgende!!

• 03 Augustus 2016 - 08:33

No.risk1@live.nl:

Arme studenten.
    Wat een leuke ervaring weer. Dat had toch niemand verwacht dat jullie zo veel luxe in Vietnam zouden hebben. Het is allemaal te mooi en te prachtig daar.
    Genieten maar.

Liefs van ons

• 03 Augustus 2016 - 14:44

JL Harinck-Pielaet:

Wat een belevenissen,zo wil ik ook wel backpackken.
    Ik heb net alle foto,s bekeken.dat ziet er allemaal goed uit.
    Het zal wel even wennen zijn als jullie weer in Nederland aankomen,maar voorlopig maar genieten van de mooie reis.

Lieve groet van Oma

• 04 Augustus 2016 - 21:35

Linda:

Hallo backpackers!

Wat een prachtig verhaal weer, wat hebben jullie al veel meegemaakt en gezien!
    En wat geweldig dat mooie resort, jullie reis is er wel eentje om jaloers op te worden hoor.
    Maar wij thuisblijvers gunnen jullie dit van harte , een reis om straks met plezier op terug te kijken en nooit meer te vergeten!
    Geniet ze...

Groetjes uit Kloetinge xxxx

• 09 Augustus 2016 - 23:13

Annie;):

Hi,
    Net al jullie reisverslagen gelezen en foto's bekeken. Gaaaaaf!!
    Het zal voor Bao en Vincent een soort van "thuis gevoel" zijn. En voor de meisjes een bijzondere ervaring om de roots van hun mannen van dichtbij te zien en te beleven.
    Wat fijn dat jullie ook de familie ontmoet hebben.
    Jullie beleven een heerlijke relaxte vakantie die vast en zeker voor herhaling vatbaar is.
    Thailand here we come next year!!!!
    Xxx jacco en angela

• 10 Augustus 2016 - 10:26

Charlotte:

Dit klinkt zoo gaaf, om jaloers op te zijn! Een geweldige ervaringen